E-Desk

De werknemers krijgen een persoonlijke toegang op onze online portal. Via deze portal kunnen ze, volgens de afspraken met de werkgever hun eigen professioneel abonnement beheren. Denk hierbij aan:

  • PrivĂ© gsm-nummer inschrijven als professioneel gsm-nummer van het bedrijf
  • Een data optie (Internet On Gsm; afgekort IOG) aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • Een ruil simkaart aanvragen
  • Hun facturatieadres wijzigen (in geval van split-billing)
  • enz...

Verder voorziet E-desk in een support ticket systeem dat werknemers in staat stelt eender welke telecom gerelateerde vraag te stellen.

Online ticket Support

Binnen dit online support platform maken we een onderscheid tussen 2 soorten van aanvragen:

  • Een Order-Ticket, is een online aanvraag van dienst dat iets wijzigt in uw Proximus-abonnement.
    Dit is bijvoorbeeld een data optie, activeren van een nieuwe simkaart, enz.
    Deze aanvragen dienen geregistreerd te worden via het tabblad 'Winkel'
     
  • Via een Support-Ticket, kan de gebruiker een vraag stellen aan de A&M helpdesk administrator.
    Via een ticket systeem wordt er een vraag gesteld en feedback gegeven. Bij elke feedback op het support-ticket wordt een e-mail gestuurd naar de gebruiker. Deze vragen kunnen gesteld worden via het tabblad 'Support' of 'Help