Helpdesk

Voor corporate bedrijven, grote holdings en overheidsinstanties heeft A&M een professionele support helpdesk. Deze helpdesk staat ter beschikking van alle werknemers van dat bedrijf, dewelke rechtstreeks contact kunnen opnemen met deze helpdesk. Dit kan zowel telefonisch als via e-mail of een daarvoor opgericht communicatieplatform. In tegenstelling tot andere corporate bedrijven, waarbij enkel de telecom verantwoordelijke binnen het bedrijf contact opneemt met A&M, is deze helpdesk rechtstreeks bereikbaar door de werknemer zelf. Door deze directe helpdesk neemt A&M weer een groot en belastend werk over van uw telecom administratie.

De werknemers kunnen bij de A&M Corporate Helpdesk rechtstreeks terecht voor onderstaande zaken:

  • Vragen over hun abonnement of bedrijfsprofiel
  • De configuratie van hun toestel
  • Vragen over hun Proximus-factuur of maandelijkse reporting
  • Vragen over hun CYOD-voucher
  • De activering van een nieuwe simkaart
  • De activering, wijziging of stopzetting van een data optie
  • Enz.