banner services

Managed Services

Reporting

A&M heeft een rapportage-tool ontwikkeld die uw Mobiele Telecom uitgaven volledig in kaart brengt. Ons doel is om u een aantal rapporten te bezorgen die overzichtelijk zijn, maar geen overkill aan data genereren. De meeste rapporten geven een gedetailleerd overzicht van de voorbije periode, maar wij gaan een stapje verder en geven bijvoorbeeld het real-time data verbruik van uw werknemers en een prognose van het maandelijkse verbruik zodat u tijdig kan ingrijpen. Ons interactive report geeft u bijkomend een overzicht van de  voorbije 12 maanden en de evolutie in uw data-,voice- en sms verbruik.

reporting 2

Data Management

Het Mobiele data verbruik is in heel Europa in stijgende lijn en in het "After-Corona" tijdperk en door de lancering van 5G zal dit nog toenemen. De meeste Mobiele bundels hebben al een verhoogd data volume, maar toch worden onze klanten regelmatig geconfronteerd met overschrijdingen die uw bedrijf veel € kosten. A&M heeft een daily-update tool ontwikkeld om dit data verbruik dagelijks te monitoren met alarm-meldingen naar werknemer en IT- of HR-verantwoordelijke. 

MAN SER SCM

App

Via onze app kunnen uw werknemers het beheer van hun sim kaart zelf in handen nemen, uiteraard na afstemming met uw bedrijfs-policy. Bedoeling is om u als Telecom verantwoordelijke te ontlasten van standaard sim-acties en de snelheid van uitvoering te verhogen. Een mooi voorbeeld is uw werknemer die op (zaken)reis vertrekt en nog snel een extra Data bundel wenst. Via deze App kan hij dat zelf regelen en wordt dit onmiddellijk geactiveerd. Via de app kan uw werknemer zijn verbruik en eventuele extra kosten perfect opvolgen.

app 4

Inventory Management

In uw bedrijf is het belangrijk om het overzicht te bewaren van wie heeft welke sim kaart, gekoppeld aan welk toestel. Onze Inventory Management tool geeft u dit overzicht en is makkelijk up te daten. Via deze tool kan u ook al uw Sim's beheren om bijvoorbeeld  een nieuw GSM nr te activeren of een Data bundel te activeren. Ons ticket-systeem zorgt voor een perfecte opvolging van al uw actie's en de inventory rapporten loggen al onze acties voor een perfecte opvolging en evaluatie. Als telecom-verantwoordelijk beheert u deze tool, maar er is ook een mogelijkheid om uw werknemers een aantal sim-acties zelf te laten beheren, alles in het kader om u te "ontzorgen" van standaard acties.

Inventory 2

Cafetaria - Flex Plan

In de krappe en wijzigende arbeidsmarkt is het van groot belang om uw bedrijf aantrekkelijk te houden voor uw huidige-of nieuwe werknemers. Een Cafetaria- of Flex Plan is d ideale manier om een deel van het loon te "flexibiliseren" en af te stemmen op de interesses van uw werknemers. Denk daarbij aan een fietsleasing, laptop, smartphone, extra vakantiedagen, hospitalisatieverzekering, ... Een Cafetaria- of Flex Plan opzetten en implementeren in uw bedrijf start bij het detecteren van de behoeftes, fiscale implicaties bepalen, bedrijfs-policy aanpassen en de praktische uitrol. A&M heeft de voorbije jaren expertise opgebouwd bij tal van kleine, middelgrote- en grote bedrijven en kan u begeleiden bij al deze stappen.

caf plan 1

Wil je meer weten over Managed Services ?

Vul dan even onderstaand formulier in en wij contacteren je zo snel mogelijk.